Shop Mobile More Submit  Join Login
Baby Owl Charms by Oborochann Baby Owl Charms by Oborochann
Some pastel rainbow owl charms! The brown one was a commission and I had so much fun making him I decided to do a whole line :3

You can get them here! ----->[link]
Add a Comment:
 
:iconzukori:
zukori Featured By Owner Apr 10, 2015  Student Artisan Crafter
can I sew simething inspirated by your charms?
Reply
:iconchildatheart5:
ChildatHeart5 Featured By Owner Jan 10, 2015
whuy37wdyhughrjk THISISSOADORABLEITHINKI'MGONNA- :iconexplodelaplz:
Reply
:iconniennaxangelus:
NiennaxAngelus Featured By Owner Dec 26, 2013  Student Photographer
These are just too cute :)
Reply
:icongemicore:
Gemicore Featured By Owner Jul 31, 2013  Hobbyist General Artist
THIS IS THE MOST ADORABLE CREATION EVER OMG
Reply
:iconkeldain:
Keldain Featured By Owner Mar 26, 2013
These are adorable! :)
Reply
:iconmichysoong:
michysoong Featured By Owner Dec 23, 2012  Student Filmographer
awwh, they're so bright and cute!
Reply
:icontwinshot99:
Twinshot99 Featured By Owner Nov 21, 2012  Hobbyist General Artist
SO CUTE!!!!!!!!!!!! :squee:
Reply
:iconcraftyflareon:
CraftyFlareon Featured By Owner Nov 3, 2012  Hobbyist General Artist
omg soooo cute
Reply
:iconcheyxenne98creations:
CheyXenne98Creations Featured By Owner Oct 31, 2012
*O* Holly Crap....I just died of a cuteness attack!!!! :3
Reply
:iconsakuramankaineko:
SakuraMankaiNeko Featured By Owner Sep 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
o//w//o Oh my gosh~! These are ADORABLE!!! They're so cute!! >w< Love the detail put into them!! ouo
Reply
:icongemicore:
Gemicore Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist General Artist
Omg sooooooo adorable!! * o *
Reply
:iconsailorminimuffin:
SailorMiniMuffin Featured By Owner Aug 1, 2012  Professional Artisan Crafter
So adorable!!
Reply
:iconfluttershy100:
fluttershy100 Featured By Owner Jul 24, 2012  Hobbyist Filmographer
SO TWEET! oops i meen sweet. What do u make these out of coz i was wonderin if i should make my charms out of clay and paint them n' stuff but i wondered if they would crack n' crumble can any1 give me sum tips on what 2 make them outta thnx :)
Reply
:iconemugal:
EmuGal Featured By Owner Jul 22, 2012  Student Artisan Crafter
omg these are soooooo cute!!!! I made some owl charms sort of like them. Its kind of amazing to me that you paint on all those details though! sO CoOl!!
Reply
:iconpurplemoonfang:
PurpleMoonFang Featured By Owner Jul 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
can you do a tutorial for how you paint them? ive tried painting and i can never get it to look clean and smooth.
Reply
:iconcherrrysplash1519:
Cherrrysplash1519 Featured By Owner Jun 25, 2012  Hobbyist Artist
AW!!! So CUTE!
Reply
:iconwasabixdprincessm:
WasabixDprincessM Featured By Owner Jun 22, 2012
wow, they are super cute
Reply
:iconowl-biscuits:
Owl-Biscuits Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist Photographer
This is so cute! :D
Reply
:icontwilightsparkle-cute:
twilightsparkle-cute Featured By Owner Jun 6, 2012
i'm am already your no.1 fan!!!! =w=
Reply
:icontwilightsparkle-cute:
twilightsparkle-cute Featured By Owner Jun 6, 2012
eeeeeeeeeeeeeek! NOW, I AM YOUR NO.1 FAN IN DOING CUTE CHARMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconadmire-er:
Admire-er Featured By Owner May 9, 2012
So cute!!
Reply
:iconllama-medusa:
llama-medusa Featured By Owner Apr 24, 2012
Awwwwwwwwwww, they're so cute!
Reply
:iconievii:
Ievii Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hey,thanks for killing me with cuteness. XwX
Reply
:iconravynblak:
Ravynblak Featured By Owner Mar 6, 2012
Please make little pastel owl earing sets. Studs! And I will buy a ton of them... EVERY COLOR.
Reply
:iconvanillasnowflake:
VanillaSnowflake Featured By Owner Feb 25, 2012  Hobbyist General Artist
do you superglue the eyepins? ><
mine come out very easy if i bake them in

BTW THESE ARE THE CUTEST THINGS EVER
Reply
:iconxfunsizex:
xfunsizex Featured By Owner Feb 20, 2012  Professional Filmographer
what a gorgeous group of sweet little owls!
<3
Reply
:iconikiamgplz:
Ikiamgplz Featured By Owner Feb 16, 2012  Student Digital Artist
Omg how small are these??? :o
Reply
:iconrainbowcharms:
RainbowCharms Featured By Owner Jan 27, 2012  Student Artisan Crafter
they are soooo cute
Reply
:iconmeeeawsome333:
meeeawsome333 Featured By Owner Dec 7, 2011  Professional Photographer
man, thats awsome :p
Reply
:iconpurplemoonfang:
PurpleMoonFang Featured By Owner Dec 5, 2011  Hobbyist Traditional Artist
okay, now im getting kinda frustrated =( ive been commenting and sending notes trying to figure out who made your site or where you found the software for it cuz i need to make one for myself and i want the formatting to be very similar to this and it needs to be linked to paypal. i srsly need you to respond plz. i love your art and want to buy plushies and charms from you as well as others but i need to make my site first so i can save up money for it. please reply with info ASAP. im gonna copy and paste this message in a note as well as each of your sites and pages but only once so hopefully you'll see it. please respond on dA if possible cuz i check it more often.

~PurpleMoonFang
Reply
:iconmoonlight17nmg:
MoonLight17nmg Featured By Owner Nov 20, 2011  Hobbyist General Artist
cuteness!
Reply
:iconsophielovez:
sophielovez Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist
i like the brown and orange one!!
Reply
:iconfashionfreak25:
FashionFreak25 Featured By Owner Oct 5, 2011  Hobbyist General Artist
awwww! so cute!
Reply
:iconclawanimal:
Clawanimal Featured By Owner Oct 2, 2011  Hobbyist General Artist
I want the purple one!
Reply
:iconloveeverlasting:
LoveEverlasting Featured By Owner Sep 24, 2011
These make me happy inside
Reply
:iconlittleluxee:
littleluxee Featured By Owner Sep 14, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
so sweeet... *>_<*
Reply
:icontanytany:
tanytany Featured By Owner Aug 21, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
Oh my goodness, I love these so much~ :O
Reply
:iconcrossbunnycharms:
CrossBunnyCharms Featured By Owner Aug 21, 2011
AWWW

--
its my page check it out please got lots of cute charms :) [link]
Reply
:icondarkenedowl:
DarkenedOwl Featured By Owner Aug 19, 2011  Student Traditional Artist
Awwwww, they're so cuuuute!!!!!!! :meow:
Reply
:icont-nooler:
T-Nooler Featured By Owner Aug 19, 2011
Those are adorable!
Reply
:iconcuteturquoisecyan:
CuteTurquoiseCyan Featured By Owner Aug 18, 2011
nice!!!^^
Reply
:iconim-feeling-blink-182:
Im-Feeling-Blink-182 Featured By Owner Aug 16, 2011  Hobbyist Traditional Artist
so cute! what did you use to make them?
Reply
:iconpearlan:
Pearlan Featured By Owner Aug 10, 2011  Hobbyist Traditional Artist
you gonna kill me :XD: I love the brown owl ... so muuuuch :love:
Reply
:icontrinayormum:
TrinaYorMum Featured By Owner Aug 9, 2011
Can you make tutorials on these?! ahh so cuteee!
Reply
:iconkawaiishannon:
kawaiishannon Featured By Owner Aug 3, 2011
do u think you can make a tutorial on these:] tht would be really cool:]
Reply
:iconalnyll:
ALNyll Featured By Owner Jul 21, 2011  Student Digital Artist
All of your charms are so cute!
Reply
:iconrpgirl:
RPGirl Featured By Owner Jul 20, 2011  Professional Digital Artist
I'm so blogging this. ^w^
These are so cute I'm almost getting teary-eyed.
Reply
:iconcocoakokoa:
cocoakokoa Featured By Owner Jul 16, 2011
are charms easy to make?
Reply
:iconoborochann:
Oborochann Featured By Owner Jul 17, 2011
Eh it all depends on what you want to make, I think simple charms like fruits can be very simple once you get the hang of it, but other stuff like unicorns definitely takes a lot of trial and error ;3
Reply
:iconsakura51249:
sakura51249 Featured By Owner Jul 13, 2011  Student Digital Artist
so cute!!!!!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1226 × 1665




Details

Submitted on
June 18, 2011
Image Size
828 KB
Resolution
1226×1665
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
34,638 (2 today)
Favourites
2,139 (who?)
Comments
194
Downloads
318
×